Ondernemers
UW ADMINISTRATIE
Wij vinden het belangrijk dat uw administratie direct herkenbaar is als de administratie van uw bedrijf, en niet zomaar elke administratie zou kunnen zijn, die toevallig is gevuld met uw cijfers. Daarom voeren wij uw administratie op een wijze die begrijpelijk is, als u er zelf naar wilt kijken. Zo gaan uw cijfers leven en geven ze een cijfermatig beeld van uw bedrijf. Dat helpt om inzicht te krijgen en grip te houden op uw financiële situatie, en het nemen van beslissingen over zaken waar geld mee gemoeid is.
ONZE DIENSTEN
Uiteraard maken wij gebruik van automatisering om zo efficiënt mogelijk te werken en tijd te besparen, maar daarbij kijken wij ook met een kritisch oog mee of alles correct en duidelijk wordt verwerkt. Elke administratie heeft zijn eigen bijzonderheden, die niet altijd door een geautomatiseerd systeem worden herkend. Door de cijfers van uw bedrijf, en het contact met u als ondernemer, krijgen wij een beeld van uw bedrijfsvoering, waardoor wij u nog beter van dienst kunnen zijn. Door onze jarenlange ervaring is het signaleren van afwijkingen, en het constateren van mogelijkheden voor kostenbesparingen en omzetverhoging een automatisme geworden, waarvan wij u graag mee laten profiteren.
Ook als u een sparring partner nodig heeft wanneer u beslissingen overweegt die financiële gevolgen hebben, zijn wij u graag van dienst. Daarbij kunnen wij u helpen met het maken van berekeningen, het vergelijken van kosten en voorwaarden van offertes, of het bespreken van andere zaken, die u helpen met het nemen van een beslissing.
Als u tegen overige administratieve zaken aanloopt, die niet van financiële aard zijn, kunt u ook gebruik maken van onze dienstverlening. Wij kunnen de communicatie verzorgen met instanties, organisaties, en andere dienstverleners waar u mee te maken heeft. Wanneer wij u niet kunnen helpen bij een vraag, kunnen wij u in contact brengen met de juiste persoon of organisatie, en desgewenst kunnen wij ook voor u als contactpersoon optreden hiervoor.
WERKWIJZE
Wij werken op basis van een uurtarief. U betaalt één uurtarief voor diensten die u afneemt. U heeft daarbij zelf invloed op de kosten, omdat u zelf kiest welke diensten u afneemt en op welke wijze u aanlevert. Wanneer u gebruik maakt van ons standaard boekhoudsysteem, kunnen wij licenties voor u regelen tegen gereduceerd tarief. Uw licenties kunt u ook blijven gebruiken, mocht u op een dag besluiten de gehele administratie zonder ons te gaan voeren. Ook voorgaande jaren kunnen worden geïmporteerd, zodat uw administratie compleet blijft na de overstap. Bij de inrichting van dit systeem kunnen wij u helpen of compleet ontzorgen. Eenmaal goed ingericht, werkt dit systeem bijzonder gebruiksvriendelijk. U kunt zelf in het systeem offertes en verkoopfacturen maken, die direct verwerkt worden. Er zijn bankkoppelingen mogelijk, waardoor de bankmutaties ook grotendeels automatisch worden verwerkt. En inkoopfacturen kunt u eenvoudig doorsturen per email of app voor verwerking. De BTW-aangifte kan direct vanuit het systeem worden gedaan door u, of door ons. Deze mogelijkheden zijn tijdbesparend, waardoor het aantal uren wat wij nodig hebben voor uw administratie tot een minimum kan worden beperkt. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om zaken die u zelf kunt doen toch aan ons uit te besteden, als u daar de voorkeur aan geeft. Wij helpen u graag op de wijze die voor u prettig is.
KOSTEN
Het tarief bedraagt in 2024 €65,00 per uur (excl. BTW).
Uiteraard bent u graag vooraf op de hoogte met welk bedrag u rekening moet houden. Op afspraak komen wij, geheel vrijblijvend en kosteloos, bij u langs om kennis te maken en te bespreken welke zaken u door ons zou willen laten verzorgen. Wij kunnen dan, eveneens vrijblijvend en kosteloos, een kostenraming voor u maken, waarna het aan u is of u hier gebruik van wilt maken.